Kundtjänst

Vi är här för att hjälpa dig med dina frågor och funderingar kring våra mobiltjänster. Kontakta vår snabba kundtjänst!

FAQ

Kan man beställa extra data?

Givetvis går det bra att beställa mer data. Du gör det enkelt genom att kontakta vår kundtjänst.

Hur flyttar jag mitt mobilnummer till SPEAX?

Att flytta ditt mobilnummer till SPEAX är enkelt och kostnadsfritt. Starta processen genom att välja att portera ditt befintliga nummer när du registrerar dig för ett nytt abonnemang hos oss. Ange vilket mobilnummer du vill flytta och välj önskat datum för nummerflytten. Kom ihåg att det kan ta upp till fem dagar att genomföra flytten. Se till att kontrollera eventuella bindningstider eller uppsägningstider med din nuvarande operatör för att undvika extra avgifter. Om du har några frågor eller behöver hjälp längs vägen, står vår kundtjänst redo att assistera dig.

Behöver du spärra ditt SIM-kort?

Om du råkat tappa bort ditt SIM-kort eller av annan anledning behöver spärra det ber vi dig att omgående kontakta vår kundtjänst via antingen telefon eller e-post.

Kontakta oss

Våra öppettider:

Helgfria vardagar: 09 - 17

E-postadress:

support@speax.se

Supportnummer:

077-120 18 18

Hör av dig!

Relationen till våra kunder är extremt viktig för oss. Vi gör en komplett behovsanalys och tar fram en skräddarsydd helhetslösning för ditt företag.

Har du frågor?
Tveka inte att kontakta oss.